Tuesday, January 12, 2010

tak sabarnyerr..

ermmm...
aku tengah menghitung hari...
aih tak sabar rasanya nak p jenjalan...
aku nak p pulau pangkor weekend ni...
aku sibuk sangat nak p sebab member aku baru ja pi..
khabarnya disana begitu indah sekali...
dengki punya pasai...
puas jgk aku ajak hubby aku p...

PULAU PANGKOR...tunggu kedatangan aku..

Ni tengah bekerja ni...
aku malas giler dh...
mood dok kira nak cari keja len ja...
dah tak larat cari ja...
satu pn xdak feedback...huhuhu

ni pun sebab keja malam ja...
aku bleh ngulat ckit...
tidak jangan harap la...
nak dok kt ofis pun xdan..
cam lipas kudung ja...
semuanya nak kena buat sat sat tu jgk..
sadis kan...

setakat ni dah dua org sahabat aku...
melarikan diri meninggal tempat ni...
sorang pun xajak aku...huhuhu
tgk2 mesej ja...
ckp dh xmau...
bila la nk sampai turn aku...
dah xsabar rasanya aku nak buat cam2..
doa2 kan aku ya wahai sahabat..

DAA...(''<)

0 comments:


Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by ArchitecturesDesign.Com Beautiful Architecture Homes